Rackartygs fanny

Jag och amanda bestämde oss för att fara och bada efter träningen, så vi drog till hammenviken. Där badade vi först bara som vanligt. Men sen när vi hade torkat och amanda hade klätt på sig så fick jag sugen för nakenbad, för vi var ensamma där. Jag sprang och hoppa i helt utan kläder, när jag sen skulle upp så såg jag att en bil kom. PANIK! Och min handduk låg 10 meter bort, så det var bara springa. Jag hoppas då inte att den familjen såg någonting. Hahah, och amanda är mitt vittne;) när vi hade tänkt fara hem så kom julia, hanna och emma. Julia och hanna badade och vi fjollra på som kanske inte är så ovanligt. Sen kom tobbe och david. Dom badade inte men gjorde oss sällskap. Sen blev jag typ knäpp? Vi fick våra nya träningskläder och våran nya overrall (stavning?) idag på träningen. Och den hade jag ju så klart på mig. Sen tog jag amandas cykel och cyklade ner i vattnet. Tänkte bara cykla en liten bit men sen visa det sig att hennes bromsar sög. Så jag gled en bra bit ut, tills vattnet räckte upp över knäna. Så då blev ju mina skor, sockar och mina byxor blöta. Så då tänkte jag att när jag väl är blöt så gör det väl igen, så jag gjorde det flera gånger till. Det var tusan kul. Sen gick jag och tog av mig mina sockar och byxorna för dom blev så tunga, böt till shorts istället och tog min egen cykel. Och efter det lyckas jag ju självklart blöta ner tröjan så det var bara att ta på sig en t-shirt. Sen bestämde jag mig för att bada med kläderna på. Och det gjorde jag. Sen skulle vi då cykla hem, och efter ett tag märker jag att jag har punka... Och efter yttligare en liten bit ser jag att hela däcket är paj. Lyckat fanny. Tobbe var så snäll och cyklade med min cykel i ena handen och jag åkte bakom amanda. Det gick, sakta men säkert. Fick skjuts hela vägen hem. Mina rackartyg för idag är 1. For och handla på ica utan pengar på kortet. 2. Bada naken. 3. Blev på kommen. 4. Cyklade i vattnet. 5. Badade med kläderna på. 6. Förstörde däcket. Resultat: arg farsgubbe. Nu är det slut ord här, hejdå en snabbis

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket till rackartyg?



1. For och handla på ica utan pengar

2. bada naken

3. blev på kommen

4. cyklade i vattnet

5.badade med kläderna på

6. Förstörde däck



hmm inget av det är rackartyg ?

2009-07-06 @ 16:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0