popcorn

blev att jag satte mig vid datorn. Men det cp:a med att lägga in bilder från mobilen och så, men ni får bilderna kanske imorgon?
men ni kan få några nu:)
annars flyter väl allting på, jag är grymt sugen på popcorn men det kanske är lite sent flr det ;)
vi får väl se hur det blir med det, har tjockat tillräckligt mycket egentligen

alice, söthund- ja men nanting!

kissemissarna, hos oskar! grymt söta alltså:)

mitt allt! ni betyder så jävla mycket för mig grabbar.
andré jonsson<3
sebastian lundberg<3
oskar thorell<3

oj så bäst! utan dig hade jag aldrig kunnat fortsätta frammåt, jag hade stått på den plats jag stod på för ett år sedan. du gör mig hel och en härligare människa får man fan leta länge efter! jag saknar dig redan, kom hit igen. nu och föralltid! jag älskar dig vännen<3

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAH, amanda och samuel;) ingen skillnad alls.....
verkligen inte, jag är busig :D


fan vad gött det ser ut!
godnatt ellesammans..♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fanny de där var dock min vänstra arm, men för attdet inte är så stor skillnad :O

2009-06-21 @ 17:48:35
Postat av: Amanda

Fanny de där var dock min vänstra arm, men för attdet inte är så stor skillnad :O

2009-06-21 @ 17:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0