Ops I did it again

Hej igen, hoppas ni orkar läsa. Jag mobil bloggar så det är därför det blir lite konstigt med raderna och sådant. Och man har bara ett visst antal bokstäver som man får använda och dom tog slut i förra inlägget. Tänkte bara berätta vad jag har gjort idag. Jag har tagit det väldigt lugnt, skulle stiga upp kvart över 9 men det blev 10 över 11 stället. Gick ut i solen, sen gjorde jag mormorsaft. MUMMMMMSSS! sen skulle jag och handla lite saker som vi behövde här hemma, och sen när jag skulle betala så visa det sig att pappa inte hade några pengar på sitt ica kort, PINSAMT! det blev värsta kön och en förvirrad kassörska. Kl 5 var det träning, gick hyfsat bra. Bättre än vanligt i alla fall. Sen for jag, pappa och amanda förbi ica och handlade, nu hade han pengar i alla fall. Vilken klant. Sen for vi hem och jag och amanda tror till hammenviken. När jag kom hem från det så tog jag en lång varm dusch. Sen har jag bara ätit mackor och druckit go' saft. Förresten så har min älsklings tobba typ slitit av ledbanden i foten. Stackars liten, dom trodde egentligen att foten var bruten men det visa sig att det inte var det. Och tur var ju det :) men det är ju inge bra att han är skadad, nu kan han ju inte spela fotboll och jag vet inte om han kan cykla? Kan han inte det så kommer vi inte kunna ses lika mycket i sommar :( men tur han är en hårding<3 Men nu ska jag gå och borsta tänderna, ska göra en tidig kväll och stiga upp tidigare imorgon bitti. Godnatt alla söta, :) kysspåhalsen

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför lägger du aldrig in bildr?..:(

2009-06-23 @ 13:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0