Nu är piteå summer games över

Tja från världens sämsta bloggare. Har haft fullt upp och inte hunnit blogga. Vårat lag kom 2:a i våran grupp. Jag kommer inte riktigt ihåg hur våra matcher har slutat i resultat. Men vi har då i alla fall bara släppt in ett mål och aldrig förlorat på ordinarie tid. Och det känns jävligt bra. Vi åkte tyvärr ut mot aik i 8-delsfinalen (?) Jag tror i alla fall att det var de. När matchtiden var slut så stod det 0-0. Så då blev det straffar, tyvärr så förlorade vi på dom. Och sen gick aik och vann hela skiten. Så vi kan då vara stolta över att ha förlorat mot dom som vann f95. Men nästa år, då Jävlar. Sen på lördags kväll så for vi på discot. Men matchen slutade 9 så det var ganska stressigt och vi hann bara vara där i 1 och en halv timme. Men det räckte, det var grymt varmt där. På söndags morgonen så spelade vi en match mot piteå. Vi vann med 2-0. Och jag fick spela, och det gick faktiskt riktigt bra. Var verkligen jätte taggad. Men min kondis är inte bäst, kan man lugnt påstå. Och då var våran PSG över. Idag far vi till göteborg och spelar partile cup med handbollen. Så idag blir det till att packa, och sen så ska jag cykla in till stan. Ska växla mina 433st 50-öringar. Och sen ska jag gå och köpa nå flippflopp för jag har blåsor på fötterna och kan inte ha några andra skor. Skoj... Under göteborg resan så kommer jag inte blogga, i alla fall inge mycket. Kommer vara fullt upp, men kanske slänger in något inlägg då och då. Men nu måste jag påbörja min packning. Pusshejjs

Kommentarer
Postat av: andre

klart som fan ni förlorar mot solna aik. det är ju sveriges bästa lag(:

2009-06-29 @ 20:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0