mobbad pga att man säger aja...!;)

Hej mina läsare! :) VARM dag! Piteå summer games är nu igång, jag for till nolia strax före 10 och vi hade match kl 11 mot ett finskt lag, vi gick därifrån med en seger, 3-0. Efter ett tag kom andré, så jävla roligt! Vi gjorde massor och stektes sönder. Sen hade vi match kl 17:00 också. Där blev matchen 1-1. Men deras mål gjordes med en hands, som då inte den blinda domaren såg. Efter matchen for jag, pappa och martin (min storebror) till sunes och åt, sa först hejdå till andré för jag trodde inte att jag skulle få se han nå mer för han skulle hem. Men efter vi hade ätit for jag bara hem och böt T-shirt för vi skulle ha en annan under paraden. Sen for jag direkt till nolia igen och var med andré tills vi hade samling till paraden. Vi målade oss och sen gick vi. Där gick vi och sjöng och stoade. Efter paraden sa jag hejdå till andré igen, stor snyft! Älska pojken :) sen gick jag, amanda och simon, amandas kusin hem till amanda. Och sen skulle vi och se en match som var på någon plan en bit bort, det var ett jätte bra jag som var från uganda och var bara 97er. Grymma! Tidigare en match hade dom vunnit med 23-0 och i den här matchen stod det 12-0 när jag for. Pappa kom och hämtade mig vid planen vid kvart i 11 och sen for vi då hem. Här hemma har jag smörjt in mig med after sun, någonting som ska lindra om man har bränt sig. Som jag har gjort massor under dagen, på vaderna och bakom axlarna. Jag ser snarare ut som en tomat nu. Och rubriken, det är andré som tycker att det låter så himla kul när jag säger aja. Och jag fattar inte varför, det är ju det man säger om någonting gör ont ;o HAHAH. Imorgon är det match kl 10, samling 9. OCH JAG SKA SPELA! fatta taggad jag är, första matchen i år för mig. Men jag måste upp tidigt så jag hinner ladda med vatten och mat innan matchen. Önska mig/oss lycka till. Efter matchen far jag nog till hedén och ser när tobbas lag spelar, han är ju skadad och kan inte spela så då får jag träffa han! Äntligen :) Men godnatt, sov så sött mina hjärnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0