michael jackson är död

Seriöst, han e död :o pappa sa det just, inte för att jag tycker om han eller nå men ändå, han var ju en stor artist. Men skit samma. Vid 2 fick jag ett sms av linn att hon hade slutat och skulle komma och hämta mig med moppen. Vi for till dom och hämtade badkläder och sen gick vi till pcm, ett bad ställe. Där badade vi och solade, och dom hade köpt en hund som var hur söt som helst, jag kommer inte på vad den heter just nu men den heter likadant som ronja rövardotters mamma heter. Det var en show show med blå tunga. Vi var där i nån timma och sen gick vi tillbaka hem och då var det middag, gott. Sen har vi bara tagit det lugnt och pratat och sånt. Och jens, linns lillebror som är 3 dagar äldre än mig, han har växt massor och fått mörkröst, jag blev jätte chockad. Han var över 1,80 lång och ja, värsta flaggstången. Vid 10 kom pappa och hämtade mig för jag var så himla trött att jag höll på att somna. Kul hade vi det i alla fall. När vi kom hem så var jag hungrig och vi hade INGENTING hemma som gick att äta, och pappa visa sig också vara hungrig. Så vi bestämde oss för att fara och köpa hamburgare och klockan var halv 11. Så det blev att vi tog hem från max och åt. Gott var det. Och nu är jag helt slut, jag ser ut som en tomat. Men färg har man då i alla fall fått idag. Bilder kommer nog, om jag hinner någon dag. Men imorgon har vi samling kl 10 så jag borde nog släcka snart. Puss och hej,

Kommentarer
Postat av: Beeatrice winberg

2009-06-26 @ 17:43:56
Postat av: Beeatrice winberg

Ronjas mamma hette Loowis:D Kan sånt vettu:D

2009-06-26 @ 17:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0