John Mayer - Free Fallin

förlåt, förlåt, förlåt!!!!! Glömde helt och hållet bort att blogga igår, och det var ganska snäft med tid!
Så här såg då min mångad ut: Vaknade 8, steg upp och duschade, fick skjuts till skolan av amanda vid 9. Första passet var vi hela klassen och pratade om våran klassens dag som skulle vara på kvällen, vi bestämde endel saker och sen skulle vi och handla mat till kvällen, men jag och wallon som är med i elevrådet var tvungna att stanna för att vi inte skulle hinna annars, och våra metorer tror typ inte på oss och tror då att vi skolkade istället, inte skoj! På elevrådet fick vi glass och pratade om året som varit och sånt, efter det gick jag och P:ê upp till datasalen och fixade lappar till niornas middag, blev ju finnemang! ;) efter ett tag gick jag tillbaka till dom i klassen, dom hade skurit all mat och fixat det så det var då gjort. Sen hade vi hål till kl1 och då var det talangjakt, fy fan vad kul det var! Det var 2 stycken som sjöng seriöst, både tobbe och elin var grymt duktiga! efter det var det evelina från nians tur, alla trodde hon gick upp och skulle göra värsta seriösa uppträdandet men så blev det inte, hon härmade carola först med att prata och det var så himla klockrent, helst det där med gud! Sen sjöng hon en låt med carola, sen avbröts allt med att hon började hosta och dom stoppade musiken (alla blev ju då förvånade och tänkte att det inte var meningen) då gick hon bakom ett skynke och böt outfit kvick, ut kommer hon som värsta 70-tals artisten, och hon sjöng på och hon är så himla duktig på att sjunga, ni skulle bara veta! Blir det inte något av hon om några år så heter jag Sven-Göran! Efter hennes framträdande var det Viktor och Antes tur, och dom var ÄNNU roligare! dom strippade och hade tejpade kalsonger osv. Önskar jag kunde lägga in videor men det var så konstigt ljus där inne så man ser ingenting och så har jag ingen användare på youtube. I pausunderhållning var det lärarnas tur, dom hoppade trampett (staving?) också väldigt roligt, sen utsågs vinnaren och det blev "förvånandsvärt" evelina, Grattis grattis! de var klockan nånting i 2, vet inte riktig. Då var det bara vänta på bussen eftersom jag skulle på step in och träna, medans jag väntade hade jag SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kul!a
medans jag väntade.
När jag kom upp i gymmet så var Johan också där och tränade, PIIIIIIINSAMT! Jag hatar att träna när folk ser, vet inte varför men det bara är så, och när det är någon man känner blir det ju inte precis mycket bättre!
När jag hade tränat klart duschade jag och sen åkte jag motorcykel bakom pappa. Kände mig så fin, verkligen så fin! Hade pappas överdags brallor som gick jävlat underbrösten och ja...
När jag kom hem tog jag mig bara lite grönsaker och dipp eftersom vi skulle äta middag med klassen. For till ica och handlade, bde nödvändiga saker och snacks till kvällen. For hem och packade och sen bar det till IOGT/Gotis. Där hade bara några kommit och vi väntade in dom andra. Kvällen blev väldigt lyckad enligt mig! Vi åt nå spett med potatisgratäng som vi gjorde över elden, sen på kvällen hade vi en tävling som jenny och kalle (våra mentorer) hade fixat, den missuppfattades helt och blev katastrof, oj så damp jag fick! Man skulle fixa fram nå saker som var,
1 löv från en asp.
1 sälj blad, som tydligen var ett träd men har aldrig hört talas om det.
2 marshmellow.
1 träsko.
1 par rosa kalsonger.
1 cykelpump.
tror det var "allt", det var grymt svårt eftersom man inte hade tillgång till någonting, men våran grupp kom i alla fall 2:a, bäst där då! Och i pris så fick vi +3 poäng till ett valfritt prov i 8:an, och det var till en stor det tack vare Lêsta och sofi, tack ;)
Massor mer hände, vi grilla, spela fotboll, lejda oss i tältet, ble uppätna av mygg, spela fotboll, hitta massa saker, låg i gräset, pissa, åt, snacka med polisen, varit på kyrkogården m.m. Jag och några till vakade, alltså var vakna hela natten. Och jag kan säga att vid 4 i natt så stod tiden stilla, vi han göra så mycket utan att klockan rörde sig. Det var i alla fall himla kul. Klockan 7 imorse så vaknade dom flesta, då kan jag säga att jag var ganska så slut! Somnade NÄSTAN mot jockes axel, och det var bara för att han satt närmast. Dom andra plockade ihop tältet och de medans jag halv sov, kändes lite dumt men jag hade faktiskt hjälp till med mycket dagen innan. Strax före 8 for alla hemmåt, jag packade cykeln och sakerna rymdes nästan inte. Var hemma ganska precis 8, gick direkt och la mig och sov till 4. Efter det har jag bara sett tv, duscha och packa upp sakerna som luktade eldrök nå så fruktnsvärt!
bilder från gårdagen:

enligt hanna och elin var det här läskigt, dock suddig bild nanting! det står: Dina döda skola få liv igen. Tydligen någon grav kammare eller någonting.

marshmellow på läpparna is the shit, eller i alla fall kletigt ;)

klockan 04:33 ;) det var fan ljust hela jävla tiden!

sol klockan 04:33?

sliten brud klockan 5

i tältet :) thom och matilda

utanför tältet, thom och emil d's pappa, ulf? :)

HAHAHAHHA, elin sosso och emil ;)) 

bäst!<3 jag ock elinpelin:)

jag och elin kör stenhårt med att vara seriösa ;)

jag ock sosso, ;)

asså sötare unge får man fan leta efter, emmasjödin<3

MYGGJÄVLAR!!!!!! emils hand, intresant (:

typ cyklarna och tältet

thom, albin och chrille:)

jocke, johan och robin :)

wallon, sofie, julia, emma, elin och någon där bak ;)

wallon, sofie, hanna, julia, emma och elin:)

hanna, julia, emma och elin ;))))) nöffnöff<3

nämen chrille då;)))))) kalle, chrille och lite evelina

bara för att wallon är coolare än dig;)

mat :D mummmmmmssss!

jag gör spett 

emil är söt ;) härligaste personligheten eller vad?

issa, jasså är du för van? ;))

sötttt, hanna och elin!:)

amin, julia, matilda och jocke:)

elden<3

amin ;)

någon som har kladdige fingrar ser jag ;)
hoppas jag fick med alla som var där, försökte iaf! men nu ska jag dra och hänga upp tvätten, vi hörs! kyssss
 


Kommentarer
Postat av: elin ä

du ser kissnödig ut på en av bilderna på dig&mig! :D

2009-06-09 @ 23:18:27
Postat av: elinä

..och jag må då säga att jag ser bannemig drogad ut på en bild!? ;oooo

2009-06-09 @ 23:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0