Jag älskar dig

Åh vilken härlig dag. Onsdagen har varit bra. Träningen gick hyfsat bra, nu börjar det sitta igen. Eftersom jag ganska nyligt har börjat träna igen så blir det inte så mycket spel i helgen när det är piteå summer games. Än så länge så ser det ut som att jag bara ska spela en match, men det beror ju på om vi går vidare och hur det går för mig och min höft. Jag kan säga att just nu har jag gode ont i båda höfterna, är nog för att jag både har tränat och simmat idag. Efter träningen for jag, P:é, david, max och anton till hammenviken. Där var också lesta och sen kom amanda och sofi/lövet/löken. Och efter ett tag kom även lasse, Jonte och martin. Och just det, julia och elin var där när vi kom. Vi badade och hade allmänt kul. Jag och elin simmade ut och pratade samtidigt om väldigt intressanta saker ;) Hahah, visst elin?! Och hippsvipps var vi jätte långt ute. Då var det bara att simma tillbaka. Och jag simmade långt ut en gång till med larsson och lasse. Men dom orkade ingenting, dom ville vända typ efter 10 meter men jag tvinga ut dom. Men sen gick det inge mer och dom ville vända. När vi hade badat klart så for vi där ifrån och vi for till ok, där köpte vi gotta och sen for vi mot området där vi alla bor. P:é for hem och jag, amanda, matilda, max, david och anton for hem till max och matilda. Där fula vi tjejer oss ganska mycket, helst amanda och matilda. Riktigt syskon bråk kan jag då säga. Sen for vi ut och ner till vattnet. Där blev det vattenkrig mellan syskonen renberg, hahah det var grymt kul att titta på;) tycker synd om matilda! Sen ringde pappa och var mindre glad, så det var bara pallra sig hemåt. Väl hemma har jag bara plockat bort lite saker och så. Och jag borde sova nu, ska upp tidigt imorgon. Har handbollsträning kl 10. Det är så skönt att ha börjat träna igen, har tränat varje dag sen i söndags nu. Men nu ska jag sova och säga godnatt till alla som sms:ar mig :) godnatt till er som läser, kyss på kinden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0