I'm the best, fuck the rest

haha, blev ett till inlägg ;) men detta blev från datorn, så jag passar på att komma med lite bilder. eller vi får väl se hur "lite" det blir.. Bilderna på mig och bea är grymt oseriösa ska ni veta! ;)

i fredags tror jag, var på väg till hemmings :)

när jag, elin, linus och tobbe var uppe på dagistaket, här är då busen linus ;)
så seriösa, vi höll på dö av skratt och fick värsta grisnäsorna ;)
elinlindblom<3

bea, före ;)

fjorren fanny, sminkad av bea..;)

bea, efter... det såg mkt bättre ut i verkligheten.. värsta fjorren:D

jag och bea<3

sööttt

yeah

sveabea


<3

he-he

hoppas alla fattar att vi inte går så här utanför huset, poserna och allt var grymt oseriöst ;) och vi vet att vi är snygga...



älskling<3

Kommentarer
Postat av: M

DU ÄR SÅ SNUGGGG :)

2009-06-18 @ 00:31:47
URL: http://micaelalindgren.blogg.se/
Postat av: linnea

så jävla fin fannnny! ;ooo<3

2009-06-18 @ 18:50:15
URL: http://linneaenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0