If I told you the right words

Tjolahopp. Har haft fult upp och ingen tid för bloggning, kommer väl fortsätta så här i sommar att jag skriver så ofta jag kan helt enkelt. I torsdags så kan jag berätta dagen snabbt: på skolan så städade vi, fick veta att vi kom 3:a i skattjakten, våran klass vann över alla 7:or och 8:or, ganska stolt klass ;) vi slutade tidigt, den var kanske halv 11 eller någonting, sen skulle jag in till stan och handla hårklämmor, och matilda och emma skulle på stan så jag gick med dom. Jag for dit med 50kr för jag är seriöst pank, men när jag står och pratar med några killar i klassen så ser jag mormor och jag fick 250kr av hon, seriöst världens bästa! Så det blev att jag inhandla hårklämmor, hårband, en "kofta/jacka" från JC, knallgrön var den. Sen blev vi så trötta i benen så vi cyklade hem vid 4. På kvällen hade vi träning, gick hyfsat bra. Fredag: steg upp kvart över 6, duscha, åt, fixade mig och sen for jag till kyrkan. Eller först så träffades vi i klassrummet och pratade med jenny och kalle. Sen gick vi till kyrkan där kören sjöng, prästen pratade/stampa ihjäl en hundring och det gamla vanliga. Sen blev det kramkalas, fick en ros av kalle och jenny och en av sofie. Tackar. Efter det cyklade jag och kussebullen(elin) förbi farfar och hälsade på en snabbis, sen cyklade vi hem till mig och jag hämtade mobilen, sen cyklade vi hem till hon där vi inte gjorde särskilt mycket. Sen nån tid, kanske var tid tolv eller någonting så for vi in till stan, jag, elin, elin, hanna och tobbe. Petter, min kusin(elin och hannas storebror) skulle ta studenten, vi såg när dom sprang ut och sen när dom åkte flak, träffade även jennifer och madde som det var på tok för länge sen man träffade! Träffade även många andra så klart, efter det for vi hem till elin och där blev studentfika, pappa och farfar kom också. Sen for vi hem och vid halv 7 så bar det av till hemmingsmark. Där väntade tobba, linus och anton. Vi gjorde lite olika, har så himla kul med dom. For hem halv 12, tog det lugnt och nu ska jag dra. puss! T<3 bilder kommer, 330tagna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0