I wish upon a star

Hejj era frankenstains. Vet inte om jag skrev i förra inlägget att jag och bea sminkade varandra "skit fint" idag. Vi såg ut som värsta fjortisarna, ja ojojoj hur vi såg ut. HAHAHAH, ni bara måste få bilder någon dag. Strax före 6 bar det av mot Öjebyn där matchen skulle spelas. Jag kan säga att dom vi mötte inte var stora, den längsta i deras lag var typ lika lång som våran kortaste spelare... nästan;) vi vann då matchen med 8-1 (?) Tror jag, ingen visste riktigt vad resultatet blev. Och nu måste jag bara skryta lite från matildas sida, hon gjorde 5 mål av 8. Fatta grym tjej, du rockar allas svettiga fotbollssockar bruden!;) efter matchen for jag och pappa in till stan och handlade på ica kvantum, blev väl ingenting speciellt direkt. Köpte present åt lilloskar, och andra saker. Tror inte oskar läser min blogg men jag vågar ändå inte skriva vad jag köpte.. Efter det for vi hem och jag har bara tagit det lugnt. Imorgon blir det att jag CYKLAR till blåsmark och där med till oskar. Jag känner inte taggen till att cykla. Oskar ska ha "kalas" och dit kommer även Sebbe och andré, tror hajna John också skulle komma. Jag och andré ska fira ett års jubileum, var nämligen ett år sen vi lärde känna varandra. och faktiskt, hemskt nog så är det 1 år sen vi sågs. Ska bli så himla kul att träffa pojken! Ojojoj, jag blir då i alla fall där hela dagen. Vi får se hur mycket jag hinner blogga imorgon. Jag är stolt över mig själv för att jag har varit en så duktig bloggare idag...;) nu ska jag gå och göra varm oboy, med massa gott i. Vi hörs och syns, en del utav er i alla fall. Och jag saknar min tobba som är på skidläger i lycksele till på torsdag. Och godnatt till er alla, tror inte det blir något mer inlägg för min del. Sov så sött, tussa gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0