I can walk a 1000 miles to be with you

När jag kom igen igår kväll så orkade jag inte skriva, förlåt. Jag kan berätta om går dagen nu istället. Vid halv 2 cyklade jag mot Hortlax, får stod jag och väntade på Sebbe ett tag för han hade varit hos sin farmor. Sen cyklade vi till blåsmark, det gick inte precis fort men vi kom i alla fall fram, hel skinnade. Vi höll på att göra värsta vurpan i blåsmark, Sebbe tittade bak på mig och cyklade utan händer, sen satte han höger hand på vänster handtag, fast han trodde det var den högra. Sen när han tryckte fram den så trodde han ju att han skulle fara åt vänster men for stället åt höger, och jag kom ju bakifrån och höll på köra på han. Ni skulle bara sett hur roligt det såg ut ;) sen när vi kom fram var oskar, andré och john där. Vi kollade på deras kissevalpar och sen fikade vi. Dom kastade massa pärlsocker på mig.. Sen efter det vet jag inte riktigt vad vi gjorde. Under hela dagen hann vi med att spela kubb, spela bränboll, bli mos, bli slagen, sett kåta hästar, käka korv, skrattat och flamsa på lagomt mycket. Det var himla kul hela tiden, jag ville egentligen sova där men min överbeskyddande far sa imot, han är trög. Förr fick ju typ göra vad jag ville men inte längre... Pappa kom och hämtade mig strax efter halv 11, ville självklart vara längre men jag fick inte. När jag kom hem märkte jag att mina nycklar var borta. Och det var ju självklart pappas fel, för dom låg i min cykelkorg och sen lyfte ju pappa på cykeln på bilen och sen, borta! Bilder från dagen kommer ni garanterat att få, och det lär nog bli en hel del bilder. Idag får vi väl se vad som händer, tror jag och amanda skulle hitta på någonting :) Men nu ska jag gå och sminka mig, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0