God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt god morgon god morgon, i kör.

God morgon, eller snarare god förmiddag eller någonting sånt. Somnade vid 3 i natt och vaknade 10 i 12 av att andré ringde. Men lika bra att vakna. Nu har jag just ätit frukost och ska snart gå i duschen. Kl 4 har p95 match, så jag drar dit och tittar. Kväll är det handbolls träning. Och jag har ju inte nämnt att vi ska till partile på måndag om en vecka. Vi ska dit och spela en utomhus cup. Vi var där för 2 år sen och det var riktigt kul. Då hade vi det inte så tur med vädret, så vi får väl hoppas att sverige hinner skärpa sig. Vi får se om jag kommer att spela eller om jag bara följer med och har en "semester", för det blir ju kul i vilket fall som helst. Och till helgen är det ju PSG, får se om det blir nå spel för mig. Men nu borde jag gå i duschen, vi hörs väl säkert senare. Ha en bra söndag! :)

Kommentarer
Postat av: jasmine

tjuu sötnooooos :)

har frågestund på min blogg! ställ en fråga? (a)

PUSSSSSS

2009-06-21 @ 14:32:17
URL: http://jjbberggrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0