Do you wanna ride on my superbike..?

Hejhej. Somnade kl 5 i morse och pappa väckte mig först kl 12 men jag råkade somna om och han väckte mig igen klockan halv 1. Då tog jag det bara lugnt, fixade lite i rummet. Klockan 3 for jag förbi samuel och sen for vi till amanda. Vi hjälpte henne med att he upp hennes studsmatta... det var inte det lättaste jag har varit med om kan jag då lugnt påstå. Det tog nån timma eller nå. Sen for vi till samuel och såg film och snacka. Jag for hem och åt men for tillbaka, sen var amanda tvungen fara hem och vara social med deras främmande. Jag och samuel såg lite till utav filmen men gick sen ut, sen kom matilda, jonas och max. Vi cyklade till ok och köpte gotta. For sen till samuel igen, härjade inne hos han och sen for vi till Björklunda och spelade fotboll, och jag ägde ju alla baklänges, självklart;) vi blev uppätna av myggen och hjäl skjutna. Halv 11 for vi ner till vattnet men max och jonas for hem. Vi var där i en halv timme och sen var dom tvungna att fara hem. Snyft, jag som skulle ha fått vara ute längre än vanligt idag.. For hem och ser nu c/o segemyhr, det var ett bra tag sen man såg, men bra är det ;) jag funderar på att hämta datorn och lägga in bilder men vi får väl se! Vi hörs, ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0