Cutta betyder fitta

Morsning korsning, hahah vet ni idag efter träningen så hade jag lite smått damp på en viss person och sa ungefär så här: ÅH JAG SKA CUTTA IHJÄL HAN! Och då frågade pappa om jag visste vad det betydde och då sa jag ju att det var samma sak som att skära, alltså tex skära sig själv. Och han bara skratta. Sen visade det sig att det betyder fitta. Så alla ungdomar som använder ordet cutta mycket borde sluta med det. Som i mitt fall, då sa jag: ÅH JAG SKA FITTA IHJÄL HAN! Alltså kan det bli väldigt fel;) HAHAHAHAHAHAHAHAHA... Och förresten så har jag och amanda p strykigt ett sträck över det som var. Vi kom fram till att det inte kommer vara lika kul i göteborg om vi inte är kompisar. För vi har trotts allt roligast med varandra. Så, det känns väldigt skönt!:) Men nu ska jag försöka sova och övertala en viss andré... Han kommer förmodligen hit till mig imorgon, om han får förstås. Man kan ju alltid hoppas! Och imorgon blir det inte heller att sova ut, ska pallra mig upp ca halv 10 har jag bestämt. Vi hörs mina lovers, kyss och smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0