Borttappade nycklar - återfunna

Galloj. Solen skiner och vi njuter. Klev upp kvart i 9 i morse, åt och böt om till träningskläder. Ca kvart i 10 kom julia och sara och plockade upp mig och sen bar det av till träningen som var på grahns stuga. Träningen gick väl sådär och varm var det. Alla höll på att dö av värmen. När vi hade tränat klart så tog vi oss ett topp i vattnet nedanför deras stuga. Där var riktigt kallt kan man lugnt säga. Sen bar det hemåt. När jag kom hem gjorde jag mig plättar, den blev inte så värst goda kan jag lugnt påstå. Efter det tog jag en snabb dusch och nu sitter jag i solen. Jag väntar bara på att linn ska ringa och säga att hon har slutat så ska hon komma och hämta mig med moppen och så far vi hem till dom i böle, blir väl där i stort sett hela dagen/kvällen, vi får se när jag ska hem. Och imorgon är det ju PSG, vi har första match kl 11 på nolia. Kom och heja, sen är det paraden någon gång på kvällen, och vårat lag går först i år. Vi ska väl försöka fixa oss på nått vis, det var tal om smurf. Men vi får väl se, jag skriver väl kanske när jag kommer hem sen. Sms:a mig är ni söta, 0730465176.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0