blandade känslor

oj så mycket skit det finns omkring en egentligen. Aldrig är allting rätt, aldrig.
Alltid är det någon som sviker, krossar och förstör.
Men ändå så finns det alltid dom som helar, lagar och gör en lycklig.
Att tappa vänner är det sista man vill göra, för utan dom klarar man sig helt enkelt inte.
Ibland har man turen med sig och finner kärleken, och ibland inte.
Jag har funnit min och det känns bara så rätt, och jag är inte försiktig med att säga det högt heller.
Jag har även tappat en vän, eller är påväg.
Jag vill verkligen inte det..

  - amanda pietarinen-
det var inte meningen att du skulle ta det på det viset, jag ville bara vara snäll och berätta.
Men du tog det på ett lite knepigt vis och jag ångrar att jag ens nämnde det.
men jag trodde faktiskt att du kände mig så pass bra att du förstod att de inte var illa menat.
och sen slänger du en massa skit och trycker ner mig totalt.
-
wow fanny är ledsen. Hela världen gråter.. -
krossad
och jag vill verkligen inte tappa dig, jag menar det!
bättre vän får man fan leta länge efter.
Jag litade på dig till hundra procent och du förstår/förstod mig bäst utav alla.
du sa att du kunde berätta saker till mig som du inte sa till någon annan och det var en härlig känsla att känna att du verkligen litade på mig... men tydligen inte.
din kärlek kommer och går, ja..
ta det lugnt bruden...
du läser inte min blogg det vet jag, men jag kanske har turen med mig och du kanske går in här.
Bruden, jag kommer inte klara det här utan dig, kom igen?
ska allt det här förstöra alla minnen vi har, hur kul vi verkligen har tillsammans, att allt det kommer ta slut? är det de du vill?
hur det här slutar är totalt ditt beslut, du gör som du vill. men jag tänker inte ge upp dig i första taget..
jag älskar dig och jag menar det.
  - amanda pietarinen-

som sagt är livet inte lätt, inte det minsta. Men jag skulle aldrig ge upp mitt.

  - tobias berglund -
världen härligaste människa, min lilla sockertopp.
jag ångrar dom beslut jag gjorde tidigare, har saknat dig så. 
men nu är du tillbaka i mina armar och nu släpper jag dig fan inte.
jag är grymt kär, ja det kanske låter "fjolligt" men jag är verkligen det.
jag älskar dig<3
  - tobias berglund -


Kommentarer
Postat av: terese ♥t

svar; dom är snyggare än alla som finns.. till och med dig :( och det är unposible.. eller hure då stavas :( mjehehhehe <3

2009-06-16 @ 21:22:33
URL: http://theresel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0