världens bästa!

Hejj!
Idag har varit en bättre dag än dom tidigare i helgen. Elin (min kusin) frågade om jag ville fara och se på handboll i öjebyns sporthall och de så klart. Vi for dit ca 7 och fotade lite skrattade och ja allt möjligt! Kul var de ialla fall, Vi skratta så vi höll på att pissa ner oss, och ont i magen fick man, haha ;)
Tidigare under dagen har jag bara slappat, åt kyckling och strips till middag.

Och nu har tess (tereselu.blogg.se) varit så gullig och fixat min design och min header, tackar! <3
blev jätte nöjd, jag har ingen aning om hur man fixar de själv och vet knappt vad de är ;) haha, gode nybörjare på det här!
Imorgon blir de ju stan, vill ha pengar av pappa till en kofta men han verkar inte ge med sig :( men de är bara att fortsätt hoppas!

De finns verkligen så många underbara här i världen, men så finns de dom som är så meningslösa idioter. Såna som inte bryr sig om hur andra mår och bara vill förstöra för folk! Urs, såna människor borde inte ha värde tillräckligt nog till att leva! Livet har många uppförsbackar tar du dig upp för dom så vet du att de väntar en nerförsbacke.

Men nu finns de många possitiva saker med livet, de finns så många som är så snälla och som jag älskar av hela mitt hjärta. Utan er vid min sida hade jag inte stått där jag står idag!
Jag snålar inte med att säga: Jag älskar dig! Folk säger att de är starka ord, jovisst dom har mycket betydelse men alla förtjänar att få veta att dom är älskade. Alla får en sån värme direkt in till deras hjärta bara av att få höra dom 3 orden. Så varför snåla? man kan älska en människa på så många olika sätt!



jag älskar dig elinlindblom, <3

Ha de bra på skolan i morgon allihopa, själv är man ledig ;) mohahahaha, tss.. x)
/puss


Kommentarer
Postat av: Matilda nilsson

Ni är ju sötast! :))

2009-02-23 @ 11:08:59
Postat av: tereselu

sv; era jävla knösbarn! Vi måste vänta enda till jävla valborg! :o



love yaaaaaah

2009-02-23 @ 16:30:30
URL: http://tereselu.blogg.se/
Postat av: elin

Jag älskar dig med fanny:*

2009-02-23 @ 16:50:27
URL: http://mittlivgenombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0