upp och ned,

Hola! sovit gott? Jag har väl sovit sådär, sover sällan gott! Beror nog på allt de här med mamma. Med kroppen jobbar och jag sliter!
Vaknade 10:30 efter en inte god natts sömn. Somnade kring 1 igår, tror jag.
Låg kvar väldigt länge i sängen och mös, smilla gjorde mig lite sällskap (katten).
Sen kände jag mig väldigt äcklig och allting kändes smuttsigt, känt så någon gång? Ja men jag kände mig ofräsh (stavning) så jag tog en skön dusch. Sen åt jag lite och bestämde vad jag skulle ha på mig idag, outfit ser ni nedan. :) Efter det blev jag tvungen att damsuga rummet, de var väldigt SMUTSIGT! Sen plattade jag håret och fixade mig. Och nu sitter jag här! Idag händer väl ingenting speciellt heller, har varit en slapp helg, ganska tråkig faktiskt.
Men i morgon blir de stan med många brudar, jag vet inte när vi far riktigt efter frukosten tror jag. De kommer bli jätte skoj!
Jag har verkligen brist på fantasi, jag vet inte vad jag ska skriva om på helgerna, kanske beror på att de har varit en så pass lugn helg, vi får hoppas jag bättrar mig!
Men jag sa till pappa att jag bara skulle sitta en liten stund på datorn så ska nog börja gå, har börja ödsla på tok för mycket tid framför den här burken!

Någon som vill hitta på nånting idag, sms:a eller slå en pling?! :)

Ha en bra söndag! :)
puss F



Dagens,



Inte så bra bild men den får duga!



Mys ljus, förresten så såg vi den andra film

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett snygg du är ! <3

2009-02-22 @ 17:49:32
URL: http://linnearankvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

fett snygg du är ! <3

2009-02-22 @ 17:49:35
URL: http://linnearankvist.blogg.se/
Postat av: Jennifer

SNYGG.COM , älskar dig fannygumman! :)<3

2009-02-22 @ 20:14:30
URL: http://jenniferhogberg.blogg.se/
Postat av: Matilda nilsson

Du är snyggast! hahahha din snygga väska ser jag hänger där, ska du inte ha den på stan i dag? ;)

2009-02-23 @ 11:06:58
Postat av: elin

du är underbar och du är så otroligt stark det ska då gudarna veta! du vet att jag finns och lyssnar jämt gumman, din mamma kan inte ha alla getter i hagen om hon inte fattar vilken underbar unde hon har och att du verkligen menar allvar med det du säger! jag älskar dig glöm it he!

2009-02-23 @ 16:52:49
URL: http://mittlivgenombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0