The things you never get.

Hej på er. Dagen har varit väldigt lugn. Var hos amanda till ca 5 och sen skulle hon in till stan en snabbis och jag och pappa skulle äta. De blev palt till middag men jag var verkligen inte hungrig så jag sa att jag skulle äta sen. Men de blev att jag somnade i sängen till ca 8 :o och då var jag inte heller hungrig, bara illamående och hade ont i huvudet. Så de blev ingen middag idag. Men jag tog mig nyss två mackor och varm oboy, de smakade väldigt bra. Så min dag har inte bestått av så mycket. I morgon har vi sovmorgon till tio i tio, lite i alla fall. Då behöver man inte stressa som vanligt, och om man är tidsoptimist så blir de ju extra stressigt. Ska försöka hamna i säng tidigare än vanligt, och vanlig tid är ca elva/tolv inte bra. Men nu ska jag gå och göra annat. Vi hörs i morgon. Puss F

Kommentarer
Postat av: terese

sv; haha, tror också jag kmr ångra mig.. men jag vill tjäna ihop pengar på mitt egma sätt (A)<3

2009-02-26 @ 08:45:37
URL: http://tereselu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0