So stay on the ground, girl, you better not get too high.

Nu har Göran Lundgren (tess) fixat min header, tack de blev ass snyggt! Åter igen :)
Tänkte att ni kunde få lite bilder också,



mobilbild dålig kvalla, men de här är då älsklingen jag köpte på stan i måndags! Den kostade egentligen 895kr men jag fick den för 750kr, utan att jag ens sa nå, hon såg väl min gulliga glans (aa) hahah, noot!




Var ju med hanna, sanna och matilda igår och vi hade grymt kul! <3

Förresten så har jag märkt att jag har börjat se dåligt allt blir som grumligt, så vi ska nog och kolla min syn! och jag vill tusan ha glasögon, vill ha såna hära stora! försöker ladda in en bild men de går inte så bra, lägger in den om de funkar sen!

Ha de bäst "silikon" häst, :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0