Poker face.

Tja!:) Förlåt för väldigt usel uppdatering. Men har knappt varit hemma och har inte haft tid att mobil blogga heller. Men min dag har varit väldigt lyckad. Vaknade ca kvart över 7 och steg upp för att göra mig klar. Gick till skolan och då hade vi matte första lektionen. Sen hål och sen nånting, haha. Vi fick ju ha med oss nånting att smaska på till spanskan för vi skulle se film. Och vi ser en film som inte handlar om nånting. Vet inte heller vad den heter. Vi slutade halv 3. Sen åkte jag och amanda med tess hem och vi hade bestämt att vi skulle in till stan. Så sprang bara in och lämnade lite saker och sen tog vi bussen in till stan. Men jag är PANK så jag kunde inte köpa nånting. Amanda hade inte heller med sig några pengar. Men tess hade. Så vi hjälpte hon att hitta lite saker. Sen åt vi på subland, och sen for vi hem. Ca halv 7 tror jag. Och i bilen hem bestämde vi att jag skulle följa tess och amanda till rb. Så då var de bara hem och duscha och sen gick vi till amanda för att fixa oss. Alla blev jätte fina :) sen for vi till rb typ 9. Var där till halv 12. De var väl sådär roligt, inte roligast och inte heller jätte tråkigt. Sen när jag kom hem så tog jag min b&j som jag köpte idag. MUMS!<3 Så min dag har varit bra. Har eran dag varit det? Och förresten GUD SÅ SKÖNT MED LOV! Sova ut varje morgon och vara uppe hela nätterna! Min grej (y) Bloggar nog lite mer i morgon, vi hörs! Puss F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0