Nu är de äntligen helg! :)

Halloj. Nån som också har längtat efter helg? fy så skönt. Hade engelska prov idag, och de gick förvånadsvärt bra. Hade inte pluggat mycket på det här provet heller, ajjabajja fanny! Måste verkligen skärma mig, Men har ju inte haft ett enda omprov i 7:an (stolt) haha, nej men de har oftast bara varit tur. Har varit och fixat ett leg nu, de kommer ta 3-4 veckor. Fick knipsa mitt lås idag, första gången.. Råka låsa in nyckeln (a) haha, men jag blev stressad och de gick som de gick. Så nu har jag inget lås, får se om de behövs. Sen ikväll ska jag och julia förhoppnings vis på inne bandy, kl 7 björklunda sporthall. Tobbe ska spela med div 3, lycka till tobbeliten! Och idag kommer annsofi, vet inte hur de stavas, och då blir de middag m.m. Förresten så kommer jag mobilblogga väldigt mycket, gör de nu och gjorde de i förra inlägget :) Vad ska ni hitta på i helgen? Kommer fixa och trixa med bloggen och kommer lägga in bilder. Ha en bra dag!:) Pusstjingtjong fanny. tereselundgren,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0