Mitt livs värsta natt!

Hej, tänkte bara berätta lite om min natt. Den har varit fruktansvärd! De började igår natt men inte lika kraftigt, jag fick smärtor i vänstra höften. Men i natt så har jag inte kunnat sova, jag låg och skrek för att de gjorde så himla ont, jag hackade tänder som bara den pga av smärta. De gjorde ont om jag stod, satt eller låg. Även om jag låg på det andra benet eller låg på rumpan så pulserade smärtan genom benet. De var en smärta som var riktigt djur inte bara ytlig. De gjorde ont hela höften och ner längs låret och in mot ljumsken. De här var de värsta jag varit med om, de ondaste GARANTERAT! Tess och amanda, de här gjorde ta mig tusan ondare än de som hände på clas olsson! I natt så var det som att jag sov men var ändå vaken, jag drömde någonting som gjorde jätte ont i höften och jag ville bara vakna, men jag vaknade aldrig. Och sen när jag väl vaknade så sprutade tårarna och tänderna hackade och smärtan var obeskrivlig, så jag gick till pappa, helt haltande, och han fatta inte vad som hade hänt men han tog mig till sängen igen och gav mig 2 alvedon fastän jag just före hade proppat i mig ipren. Så då låg jag bara och väntade på att värktabletterna skulle verka och att hitta ett sätt att ligga på utan att de skulle göra ont. Och efter ett tag somnade jag äntligen. Så idag får vi se om jag far till akuten och kollar vad det är. Kan inte leva med den här smärtan! Lever på tabletter nu... Inlägget är kanske inte så intressant att veta men jag skriver de jag har lust till. Skriver senare! Puss F

Kommentarer
Postat av: terese

Oj, shit ;o men ät inte för mycket värktabletter, det är det värsta som finns, och din mage kommer bara bli jättedålig ;s <3

2009-02-28 @ 12:43:38
URL: http://tereselu.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas det blir bra !!!! <3

2009-03-01 @ 11:49:46
URL: http://linnearankvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0