köttbullar och makaroner, tio miljoner.

God kväll! Dagen har varit väldigt lugn, har bara varit hemma i stort sett. Efter vi hade varit på ica så for vi in till småstaden och fikade jag tog en hallon paj och varm choklad, mums! Sen gick vi in på team sportia en snabbis och då hittade jag en knallgrön adidas kofta som var AS SNYGG! Ska smöra med farsan så man kanske får den, ;)
Sen for vi hem och fixade, pappa for och hämta farfar för dom skulle se hockey och så skulle han äta här. Jag och fia tog oss en promenad med rocky till ica, vi skulle köpa glass till "efterrätten", de var riktigt skönt att få röra på sig lite. Sen kom vi hem och gjorde mat, de blev ris & lax, laxen var gjord med lime och vitlök och sånt, de blev väldigt gott. Men lime är ju lite surt och sånt svider som satan (ursäkta ordvalet) på blåsorna i munnen. 
Sedan satte jag och fia oss vid datorn och kollade på ikea, gud så sugen jag blev på att göra om i mitt rum! Skit snygga saker hittade vi, och nu ska vi äta efterrätten, glass med bär! 
Kvällen kommer att bestå av tv och sms:ande kan jag gissa, :)
Men nu ropar dom på mig att jag ska komma.. Så ska dra nu! 

Vad tycker du om min start på bloggen? Ska jag fortsätta såhär eller ska jag göra vissa ändringar? :)

Ha en bra lördags kväll nu allihopa!
pussochkram! ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e fia?

Nää, lite lamt!

2009-02-21 @ 21:59:50
Postat av: Matilda o Emma

Vi tycker din blogg är jätte bra! :)

2009-02-22 @ 11:32:12
Postat av: fanny

anonym? du vågar skriva vem du är, fia är annsofi.

2009-02-22 @ 15:29:38
Postat av: Amanda Isaksson

Jag ÄLSKAR din blogg, fortsätt så här!(y)

/Din Amanda<3<3

2009-02-22 @ 16:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0