I want to fly away.

Tjoho! Dagen på stan blev väldigt lyckad! Det blev jag, matilda, julia, emma, issa och hanna som pallrade oss dit. Tog bussen kl 11:40 och så hoppade resten på längs vägen, sedan hoppade vi av inne i stan och gick direkt och bokade en klipptid åt julia, sen gick vi runt och efter ett tag så var julias klipptid, issa och hanna stannade med hon och jag emma och matilda gick på stan. Pappa var jätte gullig och la in pengar på mitt kort så jag hade råd med min älskling, har spanat in denna snygging i ca 2 veckor. Bilder kommer sen, de är en kofta i märket Cross Men de ser ut som en vanlig kofta, Jag valde mellan den och den gröna Adidas koftan på team sportia. Men de blev den här. Vi gick omkring och emma shoppa loss, de är verkligen kul att gå på stan med dom som verkligen handlar. Matilda hittade också jätte snygga saker! Tyvärr hade jag inte råd med någonting annat än koftan och ett linne. Efter cirka en timme så ringde dom och sa att julia var färdig. Så vi gick och åt på subland, MUMS! <3 sen gick vi bara och ränta på stan, och förresten så blev julia JÄTTE SNYGG i håret, de var fruktansvärt fint! Alla hittade sig riktigt fina fynd. Vi åkte hem ca halv 5. Jag och pappa for på ica och handlade lite, och när vi gick ut så fick jag ett sms från JÄSPÄR! Gud så glad jag blev, han har haft slut gratis sms på tok för länge! Världens roligaste kille det där. Nu väntar maten och jag funderar på om jag ska fara till matilda och issa och vara med dom + att sanna karlsson nog skulle komma. Kul, hoppas på att pappa orkar skjutsa :) Hur har dagen på skolan sett ut? Min mamma ringde när vi var på stan, inge trevligt samtal. Men vi kom i alla fall överens om att vi skulle ses. Jippi, stämningen kommer ju att vara "så bra"! Maten väntar och magen hungrig. Pusspåstjärten dear Fanny.

Kommentarer
Postat av: Matilda

fin blogg,:P



komentera mitt nyaste inlägg(A)

2009-02-23 @ 18:06:09
URL: http://supermatilda.full.nu
Postat av: Matilda

Matilda=]



vad gör du då?

2009-02-23 @ 18:47:50
URL: http://supermatilda.full.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0