Everytime I hear your heartbeat I will come for you,

Hejsan!
Dagen började med att jag steg upp ca kvart över 7 och åt frukost, fixade mig lätt, satte bara upp håret i en svans och sminkade mig lätt. Och sen bar de av till skolan. Väldigt slapp dag, vi ser mamma mia på engelskan och då sjunger hela klassen med, men killarna i klassen vågar inte erkänna att dom gillar den men de syns att dom tycker den är bra, för dom nynnar med och skrattar med i alla fall. Men vi slutade kl 14:05 men jag och amanda stannade kvar och väntade på matilda som gjorde ett prov. Vi väntade med tobbe, chrille, och sen kom emil och amin. De var väldigt kul, mycke skratt och bus. Sen var matilda klar men vi stannade ändå kvar ett tag till.Sen gick vi hem och på vägen så hör jag att de ringer  -'dolt nummer' - och de brukar vara mamma! Tvekade lite men svarade och de var hon, vi kom överrens om att vi ska ut och äta tillsammans i morgon. Första gången vi träffas på nästan 2 månader, jag undrar hur stämningen kommer att vara men jag hoppas den kommer vara någolunda bra ialla fall.
Sen gick vi in till matilda en stund men hon skulle äta och jag och amanda var väldigt hungriga så vi gick hem till hon och åt lite.
Nu väntar vi på att matilda ska komma och vi får se vad vi hittar på.

Asså gud vad jag har ont i kroppen, ni tycker säkert att de bara är "kröjm" men de gör verkligen jätte ont! Har ont i höften, knät, foten, ryggen, huvudet, ja allt möjligt!

Men mitt mål är att inte tänka på saken, leva i nuet!

puss F



dock inte min bild men jag älskar vintern!




DU är mitt ALLT älskling, utan dig är jag ingenting! Jag älskar dig av hela mitt hjärta!<3


Kommentarer
Postat av: terese

sv; det är en bild med kameran på andra bilden i headern

2009-02-25 @ 17:09:58
URL: http://tereselu.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag älskar er båda enormt mycke!

2009-02-26 @ 16:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0