Eva cassidy - fields of gold

Hejhopp gummisnopp, eller nå sånt.
Har redan svårt med hur jag ska börja inläggen, hej, tjo, hallå, ja de finns mycket men jag vet inte vad jag ska skriva och vilket som låter bra, haha stora problem ;)
Dagen har varit väldigt lugn, direkt efter skolan så for då jag och pappa på banken och fixa leg, sen gick vi in på hansens och köpte några bekelser som skulle bli efterrätt till ikväll. Sen skulle pappa till ö&b och köpa några glasögon, för han råkade sätta sig på hans andra, KLAAANT! Fastän han har tusen par så köpte han då två till, sen for vi till hemmakväll och hyrde 3 filmer, hemlig agent, flyga drake och systrar i jeans- andra sommaren, pappa hyrde hemlig agent, och så tog vi flyga drake tillsammans för man har ju hört att boken ska vara jätte bra, och systrar i jeans tog jag själv. Vi köpte också lite chips och ostkrokar till "fredagsmys". Sen for vi hem och jag la mig i sängen och såg på tv och efter en liten stund kom annsofi "fia", och då gick dom ut på promenad men jag stannade hemma, sen kom dom tillbaka och lagade mat, medans så somnade jag, riktigt djupt de var verkligen jätte skönt, tror min kropp är ganska sliten just nu. Sen var maten klar och jag blev väckt, det blev kyckling klubbor med strips och sallad och sånt smarrigt. Sen blev det ju då efterrätt och jag valde prinsess bakelsen och pappa tog blåbärs bakelsen, fia valde att inte ta någon. Så nu finns de en potatisbakelse kvart i kylen som bara står och väntar på mig men min mage är FULL!
Har ni någon gång haft blåsor i munnen som har gjort så ont att man knappt kan äta, man har inte heller någon matlust, så har jag och de är jättejobbigt. Men tur jag har älsklingen med mirakel medel, fick en behållare med nånting xy... ja men de bedövar om man smörjer det på blåsorna och då kan man äta utan att de gör så jätte ont ialla fall. Tack amanda de hjälper verkligen!<3 Hon vill kanske att jag inte ska svälta ihjäl, för utan de hade jag nog inte fått i mig så mycket. Sen nu ikväll blir de bara tv och sånt chill, de blev tyvärr inge innebandy för mig och julia, hon fick inte och var tvungen att fara på handboll.

Det har nu gått 42 dagar sen jag såg dig senast mor.
Att de skulle bli så här pga honom, det trodde jag aldrig. 
Jag saknar dig verkligen. 
Min kropp orkar inte mera, jag sover dåligt, äter dåligt, mår dåligt, jag kan inte le utan att de gör ont. 
Har blivit en helt annorlunda människa nu, mer sår bar mitt inre är slitet i stycken.
Du har ringt mig 2-3 gånger och dom gångerna har jag brytit ihop totalt, jag brukar inte visa på utsidan att jag mår så dåligt men då går de inte att hålla inne, ska jag gå runt med tårfyllda ögon och må dåligt för nånting som jag inte ror för?

Lämna de dåliga bakom mig och fortsätta framåt, de är vad jag ska försöka med ialla fall.
Förresten så fyller Marcus Edholm 14 år idag, gratta grattta! :)

Och alla munksundare jag saknar er massor, jennifer högberg, madelene persson, johanna segerstedt, linn nilsson, jasmine berggren, och många fler! :) men vi syns på fotbolls planen till sommar!



den här filmen blir det nog ikväll! Ha det bäst, :)


pussochkram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Matilda nilsson

Jag älskar dig!

2009-02-20 @ 22:23:39
Postat av: Jennifer

jag finns alltid här om du behöver någon att prata med fanny!<3

2009-02-21 @ 12:10:16
URL: http://jenniferhogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0