Eric clapton- Tears in heaven.

Hallå alla glada. Igår blev de lite mycket datorn, satt på tok för länge. Vart kanske till 11? Och jag skulle ju hinna se min film så de var bara slita sig därifrån. Sen satte jag på filmen och den var suverän! Faktiskt jätte bra. Och den räckte till ca 1 och efter det såg jag tv, scrubs, till kanske 2 och sen somnade jag. Vaknade kring 11 och låg och smsa, såg tv till kanske 12. Då var halva dagen borta... Sen åt jag frukost och fixade mig och pappa och fia skulle in till stan och frågade om jag ville följa. Varför inte? Så nu är vi inne på ica och ska handla. Jag vet inte riktigt vad som händer idag, tess är ju borta på sin stuga och amanda är i kåbbbn, och dom andra tjejerna är iväg och spelar handboll i boden. Men jag hittar väl på någonting:) Hur ser eran dag ut? / Puss fanny.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jo, vi var hos Elin :)<3

2009-02-21 @ 18:19:24
URL: http://jenniferhogberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg du har :) kul att läsa ! :D



Ha det bra!

2009-02-24 @ 15:15:11
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0