äntligen?

haha hej :) har funderat länge på att skaffa blogg men de har aldrig blivit, men nu vart jag riktigt sugen så nu blev det av!
Här kmr jag skriva om allt möjligt (hoppas jag) haha, ska skriva så ofta jag kan om skolan, fotbollen, handbollen och vardagen i allo. Hjälp mig gärna med om vad jag ska skriva om och sånt!
Idag hade vi no prov, tid och rörelser, inte kul! men kalle (våran lärare) sa att jag hade klarat det, max poängen var 32 och jag hade typ fått 29? TUR! pluggade inte alls mkt men klara det ändå (yy) vi slutade 20 i 4 idag, längsta dagen i veckan. Sen hade vi handbolls träning men jag har varit sjuk och är de lite fortfarande? + att jag har blåsor i munnen, inte kul! Gör skiiiit ont när jag äter, jaja men snart är man väl helt frisk, hoppas jag! :) imorrn är de skola igen men fredag och de är ju ändå skönt, men har engelska prov.... BLÄÄÄ!
men ska gå från datorn nu, innan pappa blir helt galen! haha,
/pusstjiing fanny

Kommentarer
Postat av: JOnaas

Tjaaah, visst vare kul att ha blogg? :)

2009-02-20 @ 17:02:26
URL: http://jonaasastrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0