a falling star.

Hali hallå allesammans :) förlåt för att de inte blev någon uppdatering i morse men jag hade ingen ork. Vaknade ca 7 och gick in i duschen, åt frukost och fixade mig. Sen gick jag till skolan kvart över 8. Skolan gick söligt och tråkig. Hade spanska sista timmen och vi såg film, soft! Vi slutade halv 3 men jag stannade med matilda på skolan för hennes buss gick 10 över 3. Jag åkte också buss, blev jävligt lat. Sen när jag kom hem har jag bara slappat. Har verkligen ont i kroppen, psykiskt och fysiskt. Förresten så är de kul att jag har så pass många läsare fastän jag bara har haft bloggen i mindre än en vecka. När du ändå är inne kan du ju lägga in en kommentar, inte anonymt :) Får se vad som händer sen idag, hur har eran dag varit? Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: cajsalindqvist

höhöhö vet it vad jag ska skriva, jag läser iaf;)

2009-02-24 @ 17:07:31
Postat av: M O S A N

Fin blogg du har :D

2009-02-24 @ 17:44:53
URL: http://lillmosan.blogg.se/
Postat av: eliiin

åååh jag är med på headern:)) jag älskar idg :*<3

2009-02-24 @ 18:44:07
Postat av: M O S A N

Svar: Hihi, varsegod :D



Det är alltid trevligt med läsare! man känner sig så stolt, haha!

2009-02-24 @ 18:50:58
URL: http://lillmosan.blogg.se/
Postat av: nickie : )

jag är bäst! :D

2009-02-24 @ 19:16:23
Postat av: terese

JAG LÄSER, JAG HAR GJORT HEADER, PUSS FÖR MIG! :D

2009-02-24 @ 20:00:56
URL: http://tereselu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0