A drop in the ocean.

Tjo. Förlåt för dålig uppdatering idag, men har bara inte haft tid. Dagen började med sov morgon. Riktigt skönt! Och dagen har väl varit helt okej. När vi slutade så gick jag till vårdcentralen för mamma jobbade där. Fick lite fika och sen for vi in till stan. Vi gick på olika affärer för hon skulle köpa skor. Stämningen var förresten helt som vanligt. Sen när vi hade gått typ en timme och letat skor så blev vi hungriga så vi funderade på vars vi skulle äta. Det tog ett tag men vi bestämde oss för pentryt. Jag hade svårt att bestämma mig för vad jag skulle äta men tog en vanlig hederlig friterad kyckling med ris. Mamma tog kyckling med "cashew" nötter och färsk chili. Hennes mat var betydligt godare än min, men vi delade så vi fick hälften av varje. Gott var det. Vi var klara kring 6. Då gick vi till bilen som stod ganska långt bort och de hade blivit betydligt kallare och jag hade bara tights. Så kallt var det. Sen skjutsade hon hem mig till pappa och vi skiljdes åt efter en ganska lyckad dag. Vi får se när vi ses nästa gång. Sen kom jag hem och då var fia här. Jag och pappa for nästan direkt på konsum och handlade semlor, dricka och chips. Onyttigt! Men imorgon på spanskan fick vi ta med oss go saker. Sen for vi och hämtade farfar för han skulle se hockey med oss. Och farfar hade köpt och bakat massor med fika. Sen kom raffa (pappas kompis) och gjorde oss sällskap. Raffa är rockys favorit! Sen såg vi hockey och fikade. Vi såg luleå-skellefteå, skellefteå vann med 3-2. Sen efter det har jag inte gjort mycket alls. Bara sett på tv och slappat. Vi hörs i morgon! Och imorgon är de fredag, YES! Gud vad skönt. Puss F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0