vimmel

så mycket skola, allderles för mycket skola! jag är redan less, någon mer som är?
Igår for vi ett helt gäng till hanna och var där och hade kul, en film rullade men det var inte precis så många som tittade, hår färgades och sen gick vi ut och grillade i mörkret. En jätte kul kväll!:) dom som var där var: jag, hanna, julia, amanda, tess, lasse, tobbe, larsson, elin ä, sosso, johan, matilda, issa, viktor, johanna, elin malm, jennifer, madde, fredde, david, emma,  hoppas jag inte glömt någon! :)
Idag ska jag till min lovely mormor, en som har varit min förebild under hela mitt liv! vi får se vad vi hitter på, kommer hem någon gång imorgon.
Ha en bra helg! :)
kyss
- bilder från kvällen får ni någon annan dag-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0