ursäkta uppdateringen, allt e mitt fel :)

förlåt mig så jätte jätte mycket! men tiden har inte funnits och har helt förträngt det.
Nu har ju då skolan igång, igen. Och nu kör vi sten hårt på 8:an som jag egentligen inte har fattat att vi går i, känns som att vi fortfarande går i 7:an. Men sak samma, samma skithåla.
Idag var våran klass på¨norrstrand för vi hade klassens dag. Där badades det, spelades volly boll, kubb, och sådant. Vi fick väl fara därifrån ca 12. Efter det for jag och matilda till dollar-flüger färg-EM möbler-ö&b och sedan hem. Jag ska få göra om i mitt rum, ÄNTLIGEN! så vi var och kollade lite, men det fanns då jävlat åssit! :(
Sen har jag varit med amanda, matilda, max, anton och sebbe. Men sen skulle max oxh anton på hockey så då for vi hem. Jag, amanda och matilda bestämde oss för att fara och äta på thai garden, men det blev bara jag och amanda för att matilda inte fick. :( där åts det god mat och efter det for vi till amandas pappa, efter det till nina och micke på degeränget och helv 10 cyklade vi hem för vi orkade inte vara kvar och jag skulle packa.
Men jag har inte packat ännu...(A) det är nämligen så att vi ska och spela lilla vm (fotboll) i boden lördag-söndag. Önska oss lycka till:)
men nu måsta jag packa, vi hörs någon dag!

max e en süt grabb! :) känt i minst 9år och förblir en trogen vän ända till graven, seriöst pojk! :) <3

matilda din hårding ;) också känt i minst 9 år och förblir en trogen vän tills döden skiljer oss åt!<3

amanda min bitch!:) dig har jag känt i ca 8 år men vi är som syskon, små gnabbas om saker men är oåtskiljiga! du och jag genom allt! <3

Kommentarer
Postat av: emelie

sv; ssaknar dig som bara den fanny! <3

2009-08-22 @ 00:25:08
URL: http://eemelielindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0