the star was bright, fernando


i lördags var dom flesta tjejarna från leget hos sosso och såg film och så, det var en kul kväll :) efter det följde jag med amanda och sov där, i söndags så stekte vi på stranden och tog det chill, sov där en natt till och på måndagen gick vi på stan men jag hade bara lite pengar så det blev bara en glass för min del. Jag for hem tidigare än dom andra för att jag var så trött och orkade helt enkelt inte gå nå mer. Hämtade mina saker hos amanda och sen kom pappa och hämtade mig. kl 17:00 hade vi tränning och det gick bra! efter träningen for några i laget och såg dam matchen, öjebyn förlorade tyvärr.
idag får vi se vad som händer, och imorgon far vi till kuruna med laget och blir där till natten mot fredag.
:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för storlek på brösten

2009-08-12 @ 05:32:23
Postat av: Matilda

snyggingar :)<3333

2009-08-12 @ 10:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0