livet leker

Måste ju som börja med att säga att dagen har varit toppen! (Y) verkligen! dagen började med hk och så fick vi sluta ca 2, efter det for jag och emma till lasse med han och larsson. Vi lejda oss och hade krig, leta kläder, m.m. Sen for jag hem och åt och då jag var klar cyklade jag larsson och lasse till emma och lyckades ta oss in i hennes hus! :D efter det cyklade vi till hedén och såg fotboll, träffade även min mamma. Efter vi varit där for vi till emma en snabbis och sen for vi till matilda och issa. Och förresten så var matilda, hanna, issa, johan också på hedén och sen kom tobbe och david. Jag och emma for därifrån sist och det var kanske strax efter halv 10, då stod vi ute och pratade om problem och sådant! fy så underbart<3 vid 10 cyklade jag hem och efter det har det inte hänt mycket. Imorgon är det lång dag och sen träning, skoj! :)
men nu ska jag bjuda på en före-efter bild

g har egentligen mörkare hår än vad det ser ut på efter bilderna, om ni ville veta! ;)
tack emma för en helt underbar dag, helt seriöst!


Kommentarer
Postat av: Matilda

jag älskar dej! <3

2009-08-29 @ 10:56:57
Postat av: Michaela eklund

jag älskar dig! <3

2009-08-29 @ 13:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0