jag skulle offra allt jag äger och har för dig

tjoooa mina läsare!:) Toppen dag idag då?! Värmen kommer tydligen till piteå i år trotts allt, det har sett mörkt ut men nu går det mot ljusare tider.
Tuppen gal klockan 12 imorse och trötta tjejer i fanny's rum hasade sig upp. Gnuggade sömnen ur ögonen och lättade på hungern genom att mata magen med ett par mackor eller så. Senare drog vi borsten genom håret, rullade upp gardinen och sträckte på oss och gick ut. Hallon vi plockade, men det mesta missade bunken och landade i våra magar istället. Tobias kom även och gjorde oss besök, det var minsan en fröjd för ögat må ni tro! rawr på gossen
sedan besökte vi den lilla kiosken i våran kära by och där fann vi oss en glass, en exklusiv mjukglass med strössel. Efter detta uppdrag skulle våran kära tobias hem och systeryster skulle hem och kamma sig en extra gång för att sedan besöka en bröllops fest. Hoppas fröken tar det lilla lugn ikväll, vi har trotts allt match imorgon. Och då skulle det inte sitta fint med skavsår på tårna och bubblande mage från gårdagens festande. Nej nu ska vi inte ta ut någonting i förskott, hon kommer sköta sig så bra såå.
Fanny uppsökte sitt hem och där efter besökte hon och hennes far ica, jo det må ni tro att det har vi faktiskt här i vår kära by. Där inhandladet förvånandvärt ham mat, joviss, jag lovar. Efter detta satte vi oss i lådan med fyra dörrar och en motor och begav oss hemmåt. Sedan dess har klockorna stannat och energin har vi laggt på hyllan. Kvällen kommer spenderas på att vila kroppen och ladda krafterna för imorgon då är det fotbollens dag som gäller.
Min kära kamera har också fått vara med en liten stund idag, men det hann knäppas 104 bilder. Och jo, jag tänker dela med mig.

jag och min käraste<3

•Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är.
Vart jag mig i världen vänder står min lycka i Guds händer.
Lyckan kommer, lyckan går.
Du förblir fader vår.
Amen•

fröjden själv för ögat, min gosse kyl ner dig lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grrrr

2009-08-08 @ 20:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0