hosthost

hemmahemmahemma.
Kom hem från umeå igår kväll kl8 och var väldigt trött. I Umeå så kom vi 3:a i 95 gruppen och det var väl ganska bra, men vi hade sattsat på guld men tyvärr så blev det inte så.
Umeå blev en besvikelse för min del och dom flesta kanska förstår varför, ni som var med alltså..
Just nu har jag massor med hosta och ont i halsen. Så idag var vi på apoteket och köpte hostmedisin, nässpray, bafusin, och alvedon, och nå blåbärs grejs åt pappa. Och sen gick vi till småstaden och köpte glass med jag orkade nästan ingenting och sen gick jag och köpte en bh på kappahl som var väl behövlig! grymt skön är den.
efter det for vi och handlade på ica och sen bar det hem.

Min mobil har ju varit på lagning () och medan jag var i umeå så hämtade pappa ut den för att den var klar. Och sen igår när jag skulle öppna den och använda den så var det en annan mobil?! ;ooo en mycket snyggare och den såg ut att vara mycket bättre än min förra, och sen läste vi på papprerna och där stod det att jag hade fått en utbytes-telefon för att det var ont om w595 och att min förra inte gick att laga. Så jag var lycklig, ända tills jag skulle slå på den.
Displayen var trasig........förbannat!
Så idag var vi och lämnade in min nya mobil som jag inte ens hade använt. Och dom sa att jag hade haft en himla otur som fick en mobil medfraktskader. Men sammtidigt så sa han att jag hade fått en himla bra utbytesmobil om man gämförde med min förra, denna var värd ca 2000kr mer..heheheh, så då blev man lite lyckligare igen. Men nu är det bara att vänta 3veckor till och sen får jag hoppas att mobilgudarna inte bråkar med mig mera! ;)

det här är då den nya mobilen:D
men ska dra nu, snart mat. pusss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

den skulle jag också få, men dom sa att den mobilen krånglade massor.. :) fast het är den allt!

2009-08-04 @ 00:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0