hårfärgning och ansiktsmask

hej alla som tycker att jag ska bli bättre på att blogga!:D hahah, jag vet att det inte blir så ofta men skolan har ju börjat om och jag har bara inte tiden.
Idag hade vi sovmorgon till 10:25 och det var sjukt härligt! Mindre härligt var att vi gick till halv 4 :( som typ alla andra dagar...
Efter skolan la jag mig i soffan och såg tv tills pappa kom hem, då for vi och handlade och efter det gjorde vi kyckling sallad och det var mums! efter det så for vi till hortlax där min storebror och hans mamma bor, han fyllde 17 idag så det blev tårta och lite sånt. Efter det for vi hem och då var klockan kanske 8, då for jag ut och cyklade ungefär en min först bara jag och musiken, sen när jag kom tillbaka så testade jag att cykla med rocky (hunden) för första gången, det gick faktiskt bra men lite läskigt är det allt ;) efter det började jag färga mitt hår, mellan brunt stod det så vi får väl se. Satte även på mig en ansiktsmask och snygg blev man! :) ska snart torka håret och se hur det blev, sen äta någonting och efter det gå och sova, skola trotts allt imorgon.
bilder får ni någon annan dag! :)

saknar dig bruden <3

åh gud bruden! <3

Kommentarer
Postat av: madelene!

jag saknar dig också vännen!<3

2009-08-26 @ 21:18:48
Postat av: ...

det var du som nyss tyckte hon var falsk?

2009-08-27 @ 08:03:34
Postat av: Anonym

haha omg först snackar du skit?

2009-08-27 @ 15:51:13
Postat av: emelie

haha, leta upp ipnumrena på dom därjävlarna :>

2009-08-27 @ 16:02:59
URL: http://emelielaestander.blogg.se/
Postat av: emelie

och jag tror knappast Fanny verkligen skulle snacka skitsnack om emma?..

2009-08-27 @ 16:03:48
URL: http://emelielaestander.blogg.se/
Postat av: therese

fanny snackar inte ens skit!

2009-08-27 @ 18:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0