allmänt

hejhej!:) idag ringde klockan på kvar över 8 och sen halv 10 drog vi iväg till luleå. Jag, sosso, fia och emma skulle spela med f96. Dom/vi förslorade med 3-0´, och helt ärligt så är dom inte dom bästa... ;) men vi 95 tog tag i det och gjorde vårat bästa. Sen for vi hem och jag duschade. Sen gjorde jag maränger och det tog ca 1 timma, och dom ska vara i ugnen i 2 timmar och nu klockan 5 ska jag ta ut dom. Halv 6 har vi träning, men vi får se om jag kan vara med för jag har jätte ont i benen :(


nu tänkte jag bjuda på lite blandade bilder från senaste veckan ungefär.. klicka för större bilder
    

      

1.kusin hanna, kusin tilda, bror rasmus.
2. spikmatta.
3. prynader.
4. fanny.
5. gården hos mamma, för dom som inte vet hur det ser ut där.
6. också gården
7. mamma och kusin daniel plockar hallon
8. kusin daniel
9. felix min älskade kisse, 13 år och nära döden :(
10. skor jag köpte i kiruna för 50kr
11.

Kommentarer
Postat av: therese

svar; jagvet. För jag tog bort min testblogg. Men logga in på msn senare ikväll, så kan jag sätta in den. För jag har kvar den :D mjeheheh

2009-08-16 @ 18:16:21
Postat av: Anonym

snygg fanny, och snygg skorna;D<3

2009-08-16 @ 20:22:44
Postat av: Thomas

Jag trodde att vi var överens om att inte publicera bilder på oss och framförallt inte på Rasmus. Bilden på Rasmus ska du ta bort från din blogg omedelbart.

2009-08-28 @ 18:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0