You give love a bad name.

Hejhej, ännu en dag har gått utav lovet. Steg väl upp någon gång efter 11, snarare vid 12 tror jag. Fixade mig och gjorde mig klar, vi bestämde igår att jag och tess skulle gå på stan idag men då fick jag ett sms av hon och hon sa att hon skulle komma hem ikväll, ackack. Men då frågade jag Elin istället, elin älmeros från min klass. Och hon ville följa så vi cyklade in till stan och gick där till efter 5. Hem fick jag med mig en vår/sommar jacka, scarf/halsduk, 2 bh:ar, och foundation. Och så åt vi ett meal var. Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, ringde till amanda som just kommit hem, men hon bad mig ringa vid 8-halv 9 så ska ringa hon snart och vi ska väl hitta på nånting, tror matilda också skulle vara med oss. Men nu ringde amanda och sa att vi kunde komma, så ska dra till lillskiten nu. Min älskade lillskit!:D puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0