You are beautiful, it's a thing everybody know.

Hej på dig!:) ännu en dag med riktigt vår väder, det blev att jag bakade idag, och det blev en kladdkaka och en rulltårta. Sen tog tyvärr äggen slut. Men gott blev det, men det är roligast att göra sakerna, sen kan man slänga dom om man så vill ;) haha, inte riktigt men nästan. Till middag blev det köttfärssås och spagetti, och efter det for jag till martin. Det blev att vi såg på film, igen. Hahah, men de finns typ ingenting annat att göra, och ingen kommer heller på någonting. Men de är ju ändå kul, och mysigt så klart. For där ifrån 11 och cyklade hem i kylan, nu blir det att spela lite kort och sen tv. Ska försöka somna lite tidigare ikväll, inte för att jag tror det kommer gå men man kan ju alltid försöka. Och förresten, inte en så speciellt intressant grej men.. Jag har ju då dåligt i min höft som du som har följt min blogg eller känner mig väl vet om. Och jag har inte fått fara ut och springa, inte träna ingenting. Så det kliar verkligen i mig att få springa av mig. Tror jag ska vara lite busig och ta mig en spring runda i morgon bitti. Men vi får väl se. Och om det sen går bra när jag springer, alltså att det inte gör ont ska jag nog försöka göra det varje dag. Vill komma "i form", för annars blir det så himla jobbigt när man ska börja träna fotboll igen. Menmen, (intresseklubben antecknar) ska dra nu, vi hörs i morgon. Pusstjing martin är min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0