we living in a dream

Hej mina sköna! Haft en bra onsdag?
Började 08:30 och slutade 14:05, alltså ganska kort dag. Och älskade bästevän är hemma igen! :D fatta glad jag blev, han har varit borta en hel månad och nu är han hemma och jag är gladare än nåååågonsin.
Efter skolan for jag, amanda och matilda hem till amanda, där såg vi tv och åt mackor. Sen vid 5 for jag hem och jag och pappa for och handlade, sen åt vi middag, köttbullar och makkisar. Efter det var det fotbollsträning, cyklade med amanda dit. Där så var oskar och max, så jag var med dom. Efter ett tag kom även anton. Roliga grabbar kan jag då bara säga er!
Efter träningen ( ca 20:30) cyklade jag, amanda, julia, P:ê, oskar och säkert någon mer (?) hem, och på vägen hem hoppa tobbe på på pakethållaren och tiggde skjuts, det fick han. Väl hemma så satte jag mig och gjorde "bokrecention", fast jag skrev om en film. Den ska in i morgon så det var i sin goda tid. 
Men jag är faktiskt trött, wiho för att vara fanny!
Godnatt alla söta, :)



bilder från veckan/förra veckan, kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0