var beredd.. på dålig kvalla!

tjaaooaoaoaoa! Nu får ni mycket mobilbilder, så ursakta världens dåligaste kvalla! ;)


bara för att de var mysigt framför elden hos sebbe, och för att jag saknar honom så himla mkt! bästevän!<3

emiiiiiiiil, ärren koool boj :D

vi lärde oss slå i bibeln på so:n, inget för mig kan jag då säga! Är så lite kristen som man kan bli ;) och so är inte min starka sida, visst?! HAHAH, lärde mig bland annat just vars usa låg (a)

toto:D

på ikea! (n) (sosso) ursäkta skulle jag kunna få den där lådan längst upp? ;)

inte sexig efter 6 timmars bilresa och dessutom på ikea..

jag är inte bara söt!

på trafikanten, skillad? lappen var upp och ned ;)

gympa :D

amin är ful ;)

fanny är ännu fulare ;)

elin är snyggaste!

nu blir de ego bilder från sossos mobil så det är ganska så mycket bättre kvalla :)

hahah, skulle under väggen ;p

inte söt.

inte snygg.

inte vacker.

inte perfekt.

i bilen på väg till sundsvall :)

Kommentarer
Postat av: elin

men hej fislisa x) <3 är du nå söt eller ?<333

2009-04-08 @ 21:49:29
URL: http://elinalmeros.blogg.se/
Postat av: sofie

Hahah grymt kul vi hade :D<3333

2009-04-09 @ 12:46:10
URL: http://wearebest.blogg.se/
Postat av: Linnea

fatta fin du är:)

2009-04-09 @ 12:50:14
URL: http://linneaenqvist.blogg.se/
Postat av: Matilda

nä vad är du då?! du är jävlat bäst och snyggast!

2009-04-14 @ 08:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0