Take my body close.

Tjoho. Ursäkta för att jag inte blogga igår men jag orkade inte. Båda lagen vann gruppen i lördags så ett lag spelade 8dels final och de andra spela kvartsfinal, tyvärr åkte båda lagen ut efter dom matcherna men dom spela riktigt bra, föll med flaggan i topp. Sen väntade bilresan hem, men de gick riktigt bra och fort. Bilder från helgen får ni sen. Vi var hemma ungefär 20 i 9 så det blev inte så sent. La mig på sängen och somna efter 11. Sen till dagen, började kvart över 9 som vanligt. Så jag steg upp så sent som möjligt för att få sova så mycket som möjligt. Dagen gick bra och vi slutade strax före 3. Då tog jag bussen med wallon för jag skulle till step in på behandling hos erika. Fick än en gång ultraljud. Sen åkte jag hem med pappa och vi svängde förbi subland och där köpte jag en kycklingsallad som jag tog med hem, och där träffade jag även gunnar som jag inte har sett sen typ förra sommaren. Efter det for vi hem och åt, efter det for jag till martin och mös. Vi såg en film som jag tror hette marly och jag. Den handlade om en jätte söt hund och en familj och en massa annat ;) var där till ca halv 10. Sen cykla jag hem i kylan och sen har jag inte gjort mycket, ska nog hoppa i duschen nu!:) ursäkta om de blev mycket stavfel i det här inlägget men jag orkar inte kolla igenom det ;p puss vi hörs alla söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0