Sundsvall, yey!

RUBRIKRUBRIKRUBRIK! Vi ska ju till sundsvall och spela med handbollen, men eftersom jag är skadad så ville inte pappa dit men jag fick fara om jag hade någonstans att bo. Och ingen har svarat när jag har skrivit in och frågat om någon hade plats i deras hotellrum så jag hade gett upp hoppet och planerat helgen. Men så träffade jag bippe på stan (våran tränare) och hon sa att Malin hade en plats ledig i nått rum, tror det var med 94:na men de gör absolut ingenting, bara kul! Men nu släpper vi det. For ju och såg matchen på lf och de var himla mycket folk, tror det var 2200 pers. Piteå gjorde deras första mål efter typ 1 minut och vann hela matchen med 3-0. Sen for vi hem och då var klockan nån gång efter 9, såg tv och bara jäste. Sen såg jag "fråga olle" jag tycker faktiskt det är bra ;) hahah, men nu ska jag nog sova!:) eller förresten, måste bara säga att vi höll på med bibeln idag på so:n... Jag är så brydd om jesus, gud, moses och 'gud' vet vad, INTE. De suger, allt inom so suger sten hårt. Och idag hade jag även utvecklings samtal som gick väldigt bra. Hade planer att vara med martin i morgon och till helgen men nu går inget utav det, BAAJJJJSSS! För i morgon måste jag packa och handla och dona. Jag vill vara med min lilla älskling. Men de får väl bli på måndag eller nånting i stället! Men vi faller ögonlocken bara ner, så godnatt och sov gott:) PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0