So sick of love songs.

Hejhej, måndag idag då! Började kvart över 9 och gick till 5 i 3, men jag slutade lite tidigare för jag skulle med bussen till step in. Fick vara uppe i gymmet idag, fick mig ett program som var väldigt jobbigt faktiskt. Ska nog dit på onsdag och träna igen. Sen for vi hem, och hela dagen idag har jag haft ont i huvudet, elr det kom väl på no:n när klä osmarta saker inte kunde räkna ut hur man skulle göra och där efter dampade sönder, helst en viss johan. Skrev gjorde kan också, herre gud ;) Hahah, Men i alla fall. Kom hem och åt, sen somnade jag i sängen. Jag frös och huvudet gjorde riktigt ont. Jag känner mig inte så frisk om jag ska vara helt ärlig, hoppas jag blir frisk under natten. Jag ska nog sova typ nu. Ligger under täcket och allting, men ska se på tv så länge jag orkar, som inte kommer vara så länge. Så jag säger godnatt för min del. Sov så gott alla nallar..:) puss

Kommentarer
Postat av: emelie

sv, haha pistvakt är best (hh)

din blogg äger allt, och du e så söt&snäll du e bäst älskling :)<3333

2009-04-20 @ 21:07:00
URL: http://eemelielindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0