Smått och gott

Hejsan. Steg upp strax efter 8 idag, 9 kom lotta och hämtade mig och det bar av mot lf. Stod parkeringsvakt idag igen, efter 11 gick vi iväg mot max och åt. Gott, nja inte värst. Sen gick vi tillbaka och stod bara en liten stund och sen for vi iväg i några bilar till sandgräset på björklunda för vi hade träning. Men själv fick man sitta på sidan och steka. Himlar så varm det var, tillslut satt jag bara i linne och tights/långkallingar. Efter träningen gick jag och amanda hem. När hon hade duschat ringde hon till mig och jag cyklade till hon. Och vi har hunnit se på tv, varit på lösviktshuset, cyklat, varit ute och annat. Nu sitter vi och ser tv, får se hur länge jag stannar här. Inte så jätte länge tror jag, har inte ätit middag. Men vi får se om jag hinner skriva någonting ikväll. Vi hörs, kisssss.

Kommentarer
Postat av: julia

Tack!:D så kul att höra!:)

2009-04-27 @ 11:25:24
URL: http://julialagerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0