Skepp och hojj mina landkrabbor, hissa seglen och lätta ankaret.

Hålla i stugan alla pigga och glada. Haft en bra valborg? Vi hade sovmorgon i morse och började 10 i 10, och egentligen skulle vi sluta 20 i 4 men vi smörade för läraren så vi skulle få sluta kring 3. Men kvart i 3 gick jag för jag skulle "bort", jag och amanda skulle till stan. Bra anledning (himla med ögonen) hahah, men vi tog bussen in till stan och träffade en väldigt gullig gubbe på bussen... eller så inte, hade fullt med tomflaskor och ölburkar, och när vi tittade på han bakifrån så hade han fan pissat ner sig! Fatta, gubben hade piss hela baksidan. Och då satte han sig ju på sätet, alltså är det piss där. Urs! Men vi hoppade av och gick förbi hennes mormor en snabbis. Sen gick vi till gina och då visade det sig att dom stängde ju 4 och klockan var bara strax före. Vi han bara in där och på hm. Amanda köpte trosor, bh, och jag köpte ingenting. Men sen blev vi riktigt hungriga och hade egentligen tänkt äta på subland, men dom hade ju som alla andra affärer stängt. Då gick vi till triss, eller vad heter det? Men där köpte vi en korv och dricka var. Gött. Åt den och sen gick vi till amandas mormor igen. Hjälpe hon med några saker och sen gick vi till ica, jag köpte en mjukglass och amanda köpte hårspray. Efter det satt vi ute i solen och väntade på att pappa skulle komma, när vi satt där kom en tant med en jätte söt hund, typ portugisisk vattenhund? Jätte snäll var den också:) och det kom också en till sån där äckel gubbe, han plockade upp fimpar från behållare och stoppade i fickan och urs, jag och amanda höll på spy. Sen kom pappa och hämtade oss och vi for hem till vardera. Jag fixade bara lite saker och packade korven och drickan och sen drog jag till amanda. Vi hade redan bestämt att vi skulle fira valborg tillsammans. Vi har väl gjort allt möjligt, grillat, skrattat, cyklat, steekt, massor!:) kul hade jag och älsklingen! For hem vid 12, match i morgon mot piteå på hedén, tror vi hade samling 11? Kom och heja?:) Men nu har jag inge vettigt att säga, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0