Rubrik saknas:

Söndag. Jani, skola i morgon. Åh jag längtar verkligen INTE! Enda positiva är väl att man får träffa alla kompisarna och så. Men annars, nej tack. Men nu är det inte länge kvar tills sommarlovet, fatta sommarlov! Gud, det är ju det bästa som finns. Vet någon hur många veckor det är kvar? Vet att vi har typ räknat dagarna som är kvar med våran mentor, men jag kommer inte ihåg vad det var för siffror. Men åter till dagen, sov ju som sagt över hos amanda. Kring 10 igår kväll gick vi över till några av deras kompisar och var där ett tag, och ni skulle ha sett hur heta vi var. Reflexvästar i storlek xxxxxxxxxxxxxxxs, HAHAHAH vi fick knappt igeno huvudet, men syndes det gjorde vi. Vi stannade inte där så länge för det var bara vuxna och småbarn där, gick hem och jag tror vi såg tv eller nånting. Vi gick väl upp vid 12 för att vi hade ju match morgonen efter, eller amanda hade match för jag får ju inte spela än. Men vi låg och pratade väldigt länge, somnade väl efter 1 men vi hade ju tagit det lugnt i flera timmar så vi var ju ändå ner varvade. I morse steg vi upp 20 i 9. Gick upp, klädde på oss, åt frukost, väckte linus (amandas pappa) sen for vi kanske kvart i 10. Match på hedén i bergsviken mot Saik. Och vårat lag har nya tränare för i år så det var premiär för dom och oss tillsammans. Och vi har inte tränat på någon 11-manna plan någonting i år vi har bara varit inne på lilla grans och ett tag i bersika i fotbollshallen, men den är ju inte full storlek. Men i alla fall, under matchen så blåste det jätte jätte mycket och det var verkligen svin kallt. Trodde jag och julia skulle frysa bort. Matchen blev tyvärr 1-4 men kan väl inte påstå att vi spelade så där jätte bra. Premiär helt enkelt. Efter det for vi hem till amanda och slappa, åt, sålt new body. Hahahahaha, amanda, gubben som ville ha sexiga underkläder?;) Asså ni skulle bara ha vetat vilken cool gubbe, HAHAHA. Vid 7 kom pappa och hämtade mig. Har knappt sett han i helgen. Vi for hem, tog en dusch och nu är det väl bäst att sova. Godnatt, puss!;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0